Een trouwdag is zonder te overdrijven erg druk. En een draaiboek maakt een wereld van verschil bij het inplannen van alles. Dit zijn de dingen die er ieder geval in moeten: Tijd, plaats en wat er gaat gebeuren. Let er op dat mensen die een service leveren ook moeten weten hoe laat ze moeten komen en omdat nooit alles loopt zoals het moet lopen is het handig om het zekere voor het onzekere te nemen. Bijvoorbeeld, als fotograaf probeer ik jullie overal voor te zijn zodat ik betere foto’s kan maken.

Wat ook erg belangrijk is om in je draaiboek te zetten zijn contact gegevens van jullie en/of de ceremonie meester(s). Zet alles maar dan ook echt alles in het draaiboek!
Via deze link kan je eigen draaiboek maken:

Klik > hier < om een draaiboek te maken

Tips:

1. Zet echt alles in het draaiboek zelfs al lijken ze erg logisch. De meest logische dingen neigen we het snelst te vergeten.

2. Weet je het niet zeker of jullie het qua tijd gaan redden? Maak het dan je zelf makkelijk en plak er wat tijd bij.

3. Geef het draaiboek aan iedereen die er wat aan heeft.

4. Schrijf het telefoon nummer op van de ceremonie meester op voor vragen die mensen misschien hebben.

2016-10-19T22:35:56+00:00 By |Draaiboek maken, Tips|